Mina drömlägenheter just nu är antingen på Södermalm eller i Hägersten. Det mest ironiska är väl att jag var skriven på en adress i Hägersten (Fruängen) ett bra tag. Men ni som vet vad som hände, vet. Och jag hann aldrig bo där. Men nu är jag sugen på områden runt hägerstensåsen, telefonplan mm. Det skulle vara drömmen och drömma ska man ju aldrig sluta göra.
 
Idag har min lille plutt haft hicka flera gånger. Har känt hur hela magen har guppat upp och ner. Han verkar ha blivit lite irriterad över det (precis som sin mamma som HATAR att ha hicka haha) för han har rullat runt som en vilding. Min älskade unge!
 
Igår petade jag med hans små kläder igen. Tanken var att packa ner de men jag får köra ett race inom ett par dagar. För mer kläder ska det bli! I helgen tänkte jag även åka och köpa en bilbarnstol/babyskydd och ett skötbord. Kanske skulle iväg och kika på en bil också men det återstår att se. Det är väl det jag verkligen saknar nu - en bil! Att kunna åka och fixa saker utan att det tar tusen år att komma fram. Men innan hösten är här så ska han nog ha ett vrålåk redo. Man kan ju ändå promenera väldigt mycket (vilket även är min baktanke - fitforfight.) under sommaren också.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej