Tjena hej!
 
Ett snabbt inlägg bara!
 
Jag har hittat väääääärldens gulligaste prydnader! De är handgjorda och i form av jätteknubbiga nakna änglar. Man börjar verkligen le när man ser dem! Så sjukt söta och roliga! Ska beställa hem ett par stycken, de är i olika utformanden och kostar 80-120kr st. Kommer bli PERFEKTA i lillkillens rum senare. 
 
Jag börjar längta ihjäl mig efter att få pilla med dop osv. Här går vi inga händelser i förväg inte ;) hehe.

Drömmen är att få ha ett sensommar dop, helst i en liten kyrka vid vattnet (har redan kollat ut en kyrka...) Mitt förstahandsval för dop har ALLTID varit Botkyrka Kyrka annars men efter att vi hade pappas begravning där så tror jag att det knyter sig lite i magen av att gå in i den kyrkan igen...
 
Festligast skulle ju vara att både döpa lillplutten och gifta sig i samma kyrka. Haha som sagt, håll i hatten hjärtat - nu går det undan!
 
Nu sparkar Lillen mig i sidan av magen och vi börjar nog bli sugna på lunch bägge två...
 
 
 
Åt fiskbullar häromkvällen, fyfasen vad gott det är! Har inte käkat det sen jag gick i skolan..
 
 

Kommentera

Publiceras ej