Då är jag tillbaka på lite privat basis. Det händer ju så mycket nu som jag så himla gärna vill ha sparat. Tiden innan vår lille skrutt kommer.
 
Idag var jag och Jesper på psykofylax kurs. Vi fick lite mer kött på benen när det kommer till andning och avslappning. Det var så sjukt kul att få öva på varandra. Vi fick sätta oss mittemot varandra sen fick han börja på mig. Hela övningen gick ut på att Jesper fick nypa mig på insidan av låret och sen skulle jag andas genom smärtan. Sen var det ombytta roller och jag fick coacha honom genom smärtan, haha.
 
Kändes som att man blev mer avslappnad överhuvudtaget kring förlossningen i sig. Och sen älskar jag när vi gör saker tillsammans som handlar om vår skatt. Att se hur insatt och med Jesper är gör mig helt varm i hjärtat.
 
-
 
Det är synd att det finns andra (en annan rättare sagt) i min omgivning som egentligen skulle förtjäna ett kok stryk (i ren verbal mening i varje fall.) Hur man kan vara uppfostrad (snarare brist på uppfostran) på det viset är en gåta för mig. Och hur en vuxen man kan ha en sån fruktansvärd attityd gentemot en kvinna (som dessutom är gravid i 6e månaden.) är så jävla sorgligt. En sån människa önskar jag inget annat än olycka och piss i livet.
 
-
 
Om en timme eller två kan mitt liv förändras ännu en gång. Förhoppningsvis får jag svar på mina frågor och efter det kan jag gå vidare med mitt liv. Eftersom jag inte vet vad jag får för svar eller om jag kommer få några alls, så är det ganska svårt att ställa in sig på något dera. Att ha ett kuvert i handen som kan få hela världen att fallera är rätt overkligt..

Kommentera

Publiceras ej